Минуло не одне десятиріччя з того часу, коли творив добро великий педагог сучасності Василь Сухомлинський. Але й сьогодні залишаються актуальними його поради та рекомендації, надбання Вчителя, покликом серця якого було творити добро для юного покоління, тим самим спонукаючи молодь на зворотні почуття і вчинки до оточуючих людей і навколишнього середовища. Діти на питання «Яким ти хочеш вирости?» відповідали : «Сміливим, хоробрим, дужим», але майже ніхто не говорив: «Чесним і добрим». А без цього вмирають усі наші бажання в серці людини. Адже вона насамперед має бути доброю, і виколисувати доброту треба з дитинства. Наше сучасне життя переобтяжене зневірою, недовірою до людей, втратою багатьох загальнолюдських цінностей у стосунках між людьми, навіть близькими. Тому ми, педагоги, повинні вивчати й утілювати у життя виховання добротою. Виховувати чуйність, уважність, доброту й милосердя ми повинні не стільки словом, скільки усім укладом школи, власним прикладом. Дитину в школі мають оточувати люди, які за покликом серця стали і батьками, і вчителями, і друзями своїх вихованців.
Загальношкільний проект виховної системи
« Сім криниць людяності»;
Проекти виховної роботи класів:
Проект «Криниця Радості» /1-4 кл./
Проект «Криниці Народної Мудрості» /5 кл./
Проект «Криниця Берегиня» /6 кл./
Проект «Зелена Криниця» /7 кл./
Проект «Криниця Трудівниця» /8 кл./
Проект «Криниця Добра» /9 кл./
Етапи роботи над проектом:
Ò1.Підготовчий
Ò2. Планування роботи над міні-проектами
Ò3. Пошук, накопичення, систематизація і опрацювання інформації.
Ò4. Презентації міні-проектів.
Ò5. Оформлення результатів.
Ò6. Звіт про роботу міні-проектів та
Ò 7. Підведення підсумків роботи над проектом.
Очікувані результати:
ÒПеретворення загальноосвітньої школи в осередок гуманізму, духовності, толерантності.
ÒЗміцнення основ загальнолюдських цінностей учнів.
ÒДуховна розвиненість особистості кожного учня.
ÒСамореалізація учнів, класних колективів у різних видах позаурочної діяльності.
Шляхи реалізації:
Òмоніторинг рівня сформованості загальнолюдських цінностей учнів ;
Òрозробка конкретних корекційно-відновлювальних заходів;
Òгуманізація та соціалізація навчально-виховного процесу;
Òнабуття учнями знань про загальнолюдські цінності;
Òформування потреби в учнів, батьків і педагогічного колективу в збереженні, зміцненні й розвитку людяності, гуманізації освіти;
Òзалучення педагогічного й учнівського колективів, батьківської громадськості в зміцненні загальнолюдських цінностей.
Учасники проекту:
ÒКерівники проектів
ÒВчителі-предметники
ÒУчні
ÒБатьки
ÒГромадськість
Повернутись назад